Tema: Re: Safe-house'e
Autorius: AV7
Data: 2009-01-21 12:28:32
AV7 nepatikliai palinguoja galva:
- Hakeri tu hakeri... Taigi čia komunikatorius, visi jie turi
registracijos ID - kiekvienakart ijungus komunikacijos siųstuvus
valdantys ryšių inžinieriai gali apskaičiuot tikslią jo buvimo vietą. O
žinant kokią galią turi Vatikano šulai, manau jie jau žino kur mūsų
ieškoti... Duok šen komunikatoriu, - sukomanduoja Brutui, o tada
atsisuka į visus: - mikliai ruoškitės, mes išvykstam.