Tema: Re: Melejono lituviu ishvarymas
Autorius: MRT
Data: 2019-05-09 11:52:10
> Prezidentę, kuri per savo valdymo laikotarpį išvarė iš
> Lietuvos beveik milijoną žmonių, praskolino valstybę 3,5
> karto daugiau nei visi kiti iki jos buvę Prezidentai.
> Susipyko su visais kaimynais. Sukūrė policinę valstybę,
> korumpuotą ir priklausomą teisėsaugos sistemą. Ir atvedė
> Lietuvą į skurdžiausiųjų gretas ES.

Tokia gerule, kad net antra karta ja isrinkom..
Kaip gerai ankstesniems, kad LT buvo biednesne,
tai paskolintas pinigeliu kiekis atrodo ogogo..
o ka siais laikais reiskia vienas kitas
milijonas, kai ji isdalini kalnui alkanuju?
Nors prezitentas priziuri teisesauga, bet korumpuoti
jie pasidaro ne del to, kad prezidentas liepia tokiais tapt :)

> Skvernelis yra vienintelis iš premjerų, kuris nelenkė
> galvos prieš šitą iš tikrųjų bailią, arogantišką visuomenės
> skaldytoją, reitingų sekėją ir nelabai kompetentingą
> moteriškę, pridariusią daug žalos Lietuvai. Esu tikras, kad
> po kelių dešimtmečių istorikai įvertins jos valdymą kaip
> daugiausiai žalos mūsų valstybei atnešusį laiko tarpsnį.

O mano nuomone pakankamai arogantiskas, pakankamai negrazu sakyt,
kad bukas, tai sakyciau neprofesionalus ir policines valstybes nuopelnus
visgi duociau jam.. tik kazkiek primena, ne policija, o mentura, tai Mientuva gaunas.
LRVK kai paliko superpfope Milda, tai paskyre ex-kolega, kad atitiktu Mientuva..
Draudimu padaugejo, kai kurie gal net perlenkti, vien tam, kad butu baisu..
Visuomenės skaldytoju nuopelnus net ne Kubilui atiduociau, o po jo buvusiems..
MMA kele, NPD kele, VDU nuo to pakilo.. o kaip cia gavosi, kad praktiskai
visas valstybinis sektorius su plakatais mojavo? (policininkai, ugniagesiai,
mokytojai, kulturos darbuotojai, socialiniai darbuotojai ir t.t.).. aj, alga=koef*baze,
tai nei koeficientu kele, nei bazes nekele .. aisku, kad biudzetas ne guminis..
Prestiza remontuot ar ne Menturoj\\\\\, oj.. policijoj pradejo?.. o kodel ne nuo svietimo?
Aisku, kaip ir visi ankstesni valdzios blogieciai, kazka nuveikia ir teigiamo..
Bet jei ir toliau varyt kapitalinius valstybes pamatu remontus, tai bijau, kad sienos neatlaikys..
Ir kam tas projektas?.. nemyzk i bata.. imi kuvalda ir eini dyrbt!!.. musu programoj parasyta gi!!..