Tema: Re: php formos užpildymas
Autorius: useris
Data: 2012-02-10 16:23:00
Nežinau ar tinkamai supratai mane, bet tas kintamasis yra formos hidden
value, ir aš noriu postinti tą formą, įtraukiant ir hidden value, taigi
pirma jį man reikia išsitraukti iš pačio puslapio.
Veiksmų seka tokia:

1. prisiloginu ir gaunu puslapį jau prisiloginus (puslapis atspausdinamas
ekrane, loginas pavykęs). Puslapyje yra forma2
2. išsitraukiu "pavadinimas" laukelio value, t.y. kokiam nors kintamajam
priskiriu reikšmę "123ABC" (random čia tos reikšmės būna).
3. submitinu formą2, kartu su visais laukeliais postindamas ir išgautą
123ABC.

Nemoku 2 punkto.