Tema: Re: licenzijos koks resursas?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-16 14:22:57
    Labai ne konkreciai cia, ka licenzijuoti nori? web puslapi rasyta su php? ar kazkokia sistema ? source? na licenzijavima galima suprasti ir kaip licenzijos pasirinkimo klausima, pvz. leidau opensource tai visa diena teko sugaist, kad issiaiskint visas galimas opensource licenzijas, suvokt savokas tokias kaip "copyleft" ir t.t.. kad issirinkt tinkancia man licenzija.

    Speju bus greiciausia ne opensource licenzijos pasirinkimo klausimas, o noras apsaugoti kazkoki kurini, tik irgi neaisku kokiom aplinkybem, pvz. galimi keli scenarijai:

1. Sukuri sistema ar web puslapi ir kadangi dar uzsakovas nesumokejas pinigu idedi saugikli, kad ji tiesiog apstoja viekti po kurio laiko jei neivedamas kazkoks kodas.

2. Sukuri sistema masiniam vartotojui ir pvz. pardavineji, tada dalinami kazkokie SN ir t.t.. o apsauga savo ruoztu skirta tam kad neklonuotu piratai programos....

3. Del web dar kitaip gali buti...

JDM.