Tema: Re: WP theme
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-08-27 17:26:00
Tai kol nauja tai zinai, neduok zmogui valgyti menesi, jam bet kas tiks, bet jei po to sersi gerai tai prades ne bet ka valgyti.. :) taip ir cia, kai zmones "atrado interneta" :) tai pradzioj nieko tokio spec neisidiegus ir nuejus i kazkoki web su judanciais dalykeliais pasijust eidavo kazkokio kito zmogaus, imones pasaulyje :) o kai to prisiziurejo daug ir kazkas pradejo labiau patikt, ta linke ir nuejo visas dizainas :)