Tema: Re: *.sql failas ir LT raidės
Autorius: mintb
Data: 2011-07-30 21:56:56
panašu, kad mano duomenys turi latin1 koduotę:
DEFAULT CHARSET=latin1 COLLATE=latin1_general_ci; (faile prie create table)
gal tai turi įtakos?

"mintb"  parašė naujienų news:j11jga$i8m$1@trimpas.omnitel.net...

konvertuoti bandžiau su notepad++.
Atsidarau programą, rodo, kad failas yra UTF8 without BOM.
Bandžiau konvertuoti į utf8 ir ansi komandomis "Convert to UTF8,ANSI". po
konvertavimo editoriuje niekas nepasikeičia rodo kringelius vietoje LT
raidžių.
importuoti i phpmyadmin nebandžiau.

"Laimis"  parašė naujienų news:j11i3t$h5n$1@trimpas.omnitel.net...

mintb rašė:
> konvertuoti bandžiau su tekstiniu editoriumi.

Tai neatsako į esminį klausimą KAIP.

> Problema tame kad importuoju tą failą su phpmyadmin į db ir nėra LT
> raidžių :(

Problema iš tikrųjų gilesnė, bet čia yra per daug kintamųjų, todėl ją
išspręsti pačiam gali būti beviltiška. Nebent dėkingomis aplinkybėmis
tiktų tas rezultatas, kuris gaunasi per phpmyadmin suimportavus cp1257
koduotės failą. Tačiau kaip žinoti, ar tu tai bandei, jei panašu, pats
nesugebi išsiaiškinti kokia koduote turi duomenis ir į ką juos
konvertuoji. Todėl šioje vietoje pakartosiu ankščiau užduotą klausimą.
KAIP bandei konvertuoti?