Tema: Re: Neskubekit pirkt tablet'u
Autorius: padugne
Data: 2012-03-12 10:47:42
On Mon, 12 Mar 2012 09:46:04 +0200, amenox wrote:

> Ant desktopo tai taip, nelabai jie ten žiūrisi, bet gal final versijoj
> desktopuos jų neliks, arba bent jau default startuos desktopas.
> Pamatysim. O klausi kodėl jamti metro kai yra ipad tai paprasta, metro
> tai daugeliui asocijuojasi su įprastu "Windows" prie kurio daugelis jau
> pripratę. Turiu galvoj vyresnę auditoriją. Todėl ir sakau jei MS

Metro sitai auditorijai apskritai su niekuo nesiasocijuoja, nes jie jo
niekur nemate. Nebent vaiko ar anuko xbox'e. Bet tada tai asociacija su
"zaislu".

As seip jau matau tik viena sansa - ju prisipirks firmos. Ir ne todel,
kad labai ql ar gerai, o todel, kad ju IT departamentai turi tiekimo
kontraktus su HP, Dell etc. Taip kaip dabar gauni dell ar hp notebuka su
w7, nors nei tu jo nori nei tau jis patinka nei patogiausias daromam
darbui.
Tik m$ panasu cia kazkaip pasisiukslino ir nezada integravimo i savo
active directory ir kitus IT departamentam taip svarbius reikalus.

> teisingai ant to sužais turi neblogų šansų. Aš sau mastau apie kokį
> planšentinką su Win8 ir Inteliu, turėt planšetniką su Metro čiupinėjimui
> ir galimybe pakurt kokį senovišką appsą skaitau visai neblogai.

Ir mokesi uz toki dalyka >3klt? Uz tuos pora senobiniu appsu, kuriu
valdymas tinkamas tik pazhvengimui prie alaus? Ir jei paziuret is
normalaus zmogaus poziciju, tai kam jam tas brangus tabletas su trumpu
akumo laikymu jei yra pusantro karto pigesnis ilgai laikantis ir seip
gerai padarytas ipadas?

Turiu darbe panasonic'o tableta su inteliu ir win7. Nx nx nx. Ir tai, pas
ji dar bent stylusas yra. Ir Win8 senu appsu atzvilgiu nieko nepakeis,
jie neremontuotini is principo.

--
kthxbai.