Tema: Re: Parsiduoda HTC P3300
Autorius: PxYra
Data: 2011-07-01 02:54:20
imanoma, biski flegmina, reikia duot jam pamastyt, bet ne visur tas
flegmiskumas jaucias, labiausia lendant ten kur daug duomenu, adresu
knyguteje, zinutese, IE, Opera veikia daug geriau nei daugumoj naujesniu bet
pigesniu telefonu (pvz zumzung S5230)  (mano HTC Wizard/Qtek9100 200mhz,
querty klava, tachskrynas), su IE tikrai po wapinius puslapiukus galima
narsyt,  skype is pradziu flegmina kol susigaudo history po to veikia kaip
uoga (chia daugiau apie text chat, failu siuntimasi ir .t.t.), email
klientas defaultinis labai zjbs daug geresnis nei kiek maciau pas visus
kitus, pvz suvedi username@gmail.com , pass ir incoming serva ir jau pats
toliau viska sukonfigina, veikia recorderis gerai, gali pokalbius irasinet,
nu zodziu poros dienu reikia pripratimui ir neprievartaut skubint jo t.y.
nemagyt kaip pasiutusiam mygtuku, siaip vaikstant/konfiginant windoze jokio
diskomforto nera

P.S. bandziau 3 versijas winmo:
5/6/6.1 - da nu nx! uzsipisimas, painu iki begalybes
6.5 - biski geriau bet vistiek reikia styluso ir siaip nepatiko nedadielka
6.5.0.3 (dabartine) - va cia normali usinama winmo OS, nebereikia (man)
styluso, kardinaliai skiriasi nuo senesniu iskaitant 6.5, viskas paprasta
suprantama
ziurekit atachmenta