Tema: Re: Moto dzinsai
Autorius: Lucas
Data: 2018-05-04 15:05:09
Pas man Karl modelis, tai yra vieta klubo apsaugom, yra normalios
 keliu apsaugos. Pats audinys storas, kevlaro dalinis pamusalas.
 Neatrodo, kad butu taupyta del stiliaus. Siaip matau, kad jie
 turi ir Boss modeli, kuris atrodo, lyg paprasti dzinsai, tad ten
 tikiu, kad gali buti kompromisu padaryta...

For example John Smith <For-example-John-Smith@mailinator.com>

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/