Tema: Re: Moto dzinsai
Autorius: TT
Data: 2018-05-03 10:20:20
pirkau UK už 70 GBP, kelių apsaugos, rašo, kad džinso audinys su kevlaru ar
kažkuo ten tipo atspariu [nznau, ar čia tiesa, negriuvau dar  :)  ]
siūlau pasiieškot pigesnių bilietų, nulėkt ten ir pilnai apsišopint  :)

"For example John Smith"  wrote in message

Ar tie džinsai tikrai skiriasi nuo paprastų. Gal kas griuvot ir slydot
asfaltu? Kas iš jų lieka?

pando moto neslepia , kad jam pirmiausia stilius, o ne kažkoks ten
saugumas
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/gatve/dzinsu-gamintojai-vieninteliai-lietuvos-atstovai-motociklu-parodoje-eicma-221-543117
ir kaina neblogai baigiasi 379€ ir prasideda 239€