Tema: Re: Hard endurininko salmas
Autorius: Velnias
Data: 2018-04-18 08:58:38
Nu tipo autostradoje važiuoji su vizorium, nuvažiavęs nuo kelio išsiėmi
vizorių ir dediesi akinius. Aš taip dariau kurį laiką, bet tik dėl to, kad
nesuprasdamas nusipirkau endurinį šalmą su vizorium.

"benamis"  wrote in message news:pb5g9n$r7m$1@trimpas.omnitel.net...

Cia toks tarpinis variantas sugalvotas... realiai niekam netinkamas,
nebent lengvam pasivazinejimui. Kai tik pradejau endurinti pasikeiciau
iskart is full face tiesiai i endurini. Kolega turejo su visoriumi tai
spjaudesi:)