Tema: Re: Moto dzinsai
Autorius: Lucas
Data: 2018-04-14 15:08:18
Dekingas. Panasu, kad motodzinsu populiarumas yra ne vienos dienos
 fad'as.
Su ta mintim apziurejau lietuviskus shopus. Akis uzkliuvo uz
 W-TEC, nes pagal aprasyma ir kaina ten viskas atrodo labai gerai.
 O tada skelbiu.lt radau Pando moto dzinsus. Pasimatavau ir
 prilipo :-)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/