Tema: Re: Moto dzinsai
Autorius: egis
Data: 2018-04-13 10:01:37
sveiki

pabandysiu aprasyti savo ispudzius.
as taip pat kaip tik siam sezonui nusipirkau moto dzinsus.
tokius:

https://www.polo-motorrad.de/de/aramid-baumwolljeans-2-0-blau.html

is principo ieskojau kelniu trumpoms kelionems (pagrinde iki darbo ir
atgal) ir siltoms dienoms. kainu skirtumai didziuliai, kaip gerai
pastebeta, todel apsisprendziau isleisti ne daugiau 150 EUR. is principo
pirkiniu esu patenkintas. kelnes patogios, yra kisenes keliu ir klubu
apsaugai. pakankamai dideles. apsaugas teko isigyti papildomai. taciau
pati dzinsu medziaga sakyciau storoka, o is priekines dalies yra ir
pamusalas. taigi manau, kad karstomis vasaros dienomis prie +30 ir
daugiau jos man bus ne is paciu vesiausiu kelniu. speju tomis dienomis
teks gryzti prie kelioniniu, su atsisegancia ventiliacija. taigi.
vazineju su jomis kolkas nedaug, tik si sezona, t.y. apie pora savaiciu.
taigi tenka vaziuoti rytais prie mazdaug +5 - +10 ir po pietu apie +20.
didelio diskonforto nepajutau. nei labai vesu nei per karsta. tiesa mano
motociklas kelioninis, todel turi gera apsauga nuo vejo, kas
greiciausiai irgi labai padeda. taciau lietuvos klimatui, kur vasara
temperatura retai pakyla auksciau +30 manau dzinsai yra neblogas variantas.
palyginti galiu tik su paprastais dzinsais, su kuriais irgi teko
vaziuoti. skirtumas, sakyciau, kaip diena ir naktis.

taigi trumpai tiek. o apibendrinant pasakysiu, kad jei tektu dar karta
spresti ar pirkti moto dzinsus, tai net nesusimastydamas pirkciau vel.
tiesa kokios firmos ir uz kokia kaina cia jau atskira istorija, kaip ir
kiekvieno asmeninis reikalas.

tikiuosi nors truputi padejau.
sekmes apsisprendziant.

---