Tema: Re: Kur moto drabuziai perkami?
Autorius: 911
Data: 2016-07-27 19:49:23
as irgi nesioju c3pro jau kokie 10k km
tai patogus, kokybiskai padarytas, nu viskas su juo gerai, bet triuksmas ir svoris tai nahui
neysivaizduoju kas butu su kokiu ten caber ar kokiu xuinia, kur alia 'toks pats' tik 3x pigiau :)

o smakras kur lieciasi y ta guma ar y medziaga kuri turi uzdarius palyst po barzda? ten ja galima isidet kaip nori, ir aplamai ten labai ciotkai viskas isiardo isplovimui, as po 2sav karpatu dulkiu jau galvojau bus pize, isrinkau viska , pist i skalbenke ir vel naujas kvepiantis :)