Tema: Re: Kur moto drabuziai perkami?
Autorius: Yvl
Data: 2016-07-27 14:58:59
in general - taip. betkokia Buse bus melejona kartu geriau ir patogiau uz
M4U sedevra, ir t.t. laipteliais aukstyn.
Bet nemazai fyturu yra kaip sakiau - panaudojami tris kartus.
su salmu kankinosi gal del to, kad nauja pries vaziuodamas nusipirko ir
paaiskejo kad nixuja dydis ne tas? :)

"911"  wrote in message news:nn7tos$pgf$1@trimpas.omnitel.net...

uztat isvaziaves kazkur ilgiau dziaugiesi kiekvienu isleistu pinigu
neperseniausiai turejau galimybe palygint buse su bmw motoradu
nu tai ir apgalvota viskas ir uztrauktukai vietose kur priklauso ir
nenulauzyti ir vaziuot prie 30+ imanoma :)
cia lygiai kaip su salmais, nu nahui moket 600 kai uz 200 'tokie patys' ,
tai netokie patys tikrai, maciau kaip kankinosi dvi savaites nuo pirmos
keliones minutes :)