Tema: Re: Kur moto drabuziai perkami?
Autorius: Velnias
Data: 2016-05-05 21:36:56
Motopulsas turėjo Buse aprangų nemažai ir visai krikščioniškom kainom, dabar
web page irgi reklamuojasi kad turi, aišku reikia čekinti vietoje.

"benamis"  wrote in message news:ngensm$lhl$1@trimpas.omnitel.net...

na gali dar motopulsa pamegint. Ten senai senai esu salma pirkes, bet maciau
viena kita tekstiline apranga tikrai turejo, bet parduotuve nedidele, tad
bus nefontanai:)

"Night"  wrote in message news:ngd8ju$6ni$1@trimpas.omnitel.net...

Nu jo, motoshopas buvo jau taikiklyje. Kaip suprantu, daugiau nekas? :)