Tema: Re: Naudoto moco
Autorius: PukiS
Data: 2016-02-19 09:47:16
Belekuris soft enduro valdymo prasme bus paklusnesnis nei bet koks streetas.
seip su tokiu biudzetu vienareiksmiskai ziureciau BMW 800gsa, va zhalto
paklausk ar geras zaislas :)

"Herkus"  wrote in message news:na5cdd$7ji$1@trimpas.omnitel.net...

Kad jau beletristikom einam, tai strytas man maziausiai
patinkantis variantas. Tik pamaniau, kad gal labiausiai
paklusnus svieziam. Maziausiai noriu atrodyt gatviu chuliganu:)
Smagiausia butu patogiai pakruizint, bet nuo kokio sunkiasvorio
stambiagabaricio pradet irgi nenoriu. Centre gyvenu, pasisukiot
cia irgi noreciau. Pasiulymai velkam.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/