Tema: Re: Naudoto moco
Autorius: Velnias
Data: 2016-02-19 07:01:04
Nu tai BNV F800GS už tiek išeina, tikrai universalus mocas. Nėra sunki
didelė karvė, ir mieste gali maltis, ir po Lietuvą keliauti, ir nuo kelio
nuvažiuoti, ir greičio biškį turi. Pvz. kaip atrodo:

http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-f-800-kita-4526414.html

"Herkus"  wrote in message news:na5cdd$7ji$1@trimpas.omnitel.net...

Kad jau beletristikom einam, tai strytas man maziausiai
patinkantis variantas. Tik pamaniau, kad gal labiausiai
paklusnus svieziam. Maziausiai noriu atrodyt gatviu chuliganu:)
Smagiausia butu patogiai pakruizint, bet nuo kokio sunkiasvorio
stambiagabaricio pradet irgi nenoriu. Centre gyvenu, pasisukiot
cia irgi noreciau. Pasiulymai velkam.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/