Tema: Re: Issilaikiau
Autorius: Alee
Data: 2015-11-10 13:20:06
Sveikinam,

siulau varianta apsvarstymui - Triumph Street Triple R

Mano kriterijai absoliuciai tokie pat buvo su analogisku biuzdetu. Aisku i
tamstos mineta suzuki cia visai nepanasu, bet is mano negausios patirties -
tas Triumph'as  - pasaka, ne mocas.. :)

"Herkus"  wrote in message news:n0sksi$coi$1@trimpas.omnitel.net...

Aciu. Dar neturiu, reik dabar sugalvot per ziema koki imt
naujokui. Ne britva ir ne enduro. Kazka iki 6-7k eur.  Mintys
apie streeta, chopperi (gal dar per anksti) ir netgi apie suzuki
burgmana (del esp, abs ir pan).  Kazka ne per didelio ir
pakankamai patogaus trumpiem pasivazinejimam

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/