Tema: Re: kawa zx12r sanaudos
Autorius: YZF
Data: 2014-09-06 13:59:03
kai as miniau su motu kacergoje (ir dariau laikus apie kuriuos tu tik 
papirstelti gali) tai taves kazkodel nebuvo. Tarciokas luzeris - lysk i 
buda atgal.

:)

On 2014.09.05 18:25, 911 wrote:
> neklausyk tu to durniaus
> neesu mates gyvenime jo vaziuojancio, kacergoj bunu daznai., apie trackdaysus ir gonkes net nekalbu...
> tik tiek kad specialistas zino visus laikus internete.
>
>
> "Kostian" <mailas@fff.lt> wrote in message news:luakk8$25p$1@trimpas.omnitel.net...
>> yep, oficiali.
>> bet:
>> a) be cia be ram air'o
>> b) neiskaitaint filtru/duslintuvo/PC
>>
>> buvau susirades panasu setup inete, negarantuoju, kad tiek yra, bet pagal
>> pojucius- tikrai galingesnis ir greitesnies tiesiojoje uz zx10r D7F. o ten
>> 176 ag lygtais buvo ir dar ~40kg lengvesnis, kaip minimum
>>
>>
>>
>> "YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message
>> news:lu8ug3$tqe$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Oficiali specifikacija - 178ag ant variklio
>>>
>>> On 2014.09.02 19:23, Kostian wrote:
>>>> tu viska jau spejai nusipirkti, matau :) mano zx10r, kai pirkau buvo
>>>> keliu
>>>> metu senumo su 2k myliu rida. pirkau pagal taisykle apie masinas (ne
>>>> brangiau negu 6 menesiu alga - va, ka jaunyste daro :D) aisku ir
>>>> atvazinejau
>>>> su juo 5 metus, kol neprispyre parduoti.
>>>>
>>>> kazkada noreciau 1098s....:)
>>>>
>>>> zx12r tai traukinys palyginus su 10-tu, tiesiojoj lupa tai nerealiai.
>>>> pagal
>>>> mane turetu buti kazkur apie 200hp (pagal analoginius pakeitimus, kur
>>>> inete
>>>> radau).
>>>>
>>>>    nors gal pasiilgstu siek tiek to vaikisko zaislo jausmo zx10r ir dar
>>>> passion red buvo...agh
>>>>
>>>>
>>>> "YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message
>>>> news:lu2nln$srn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> As, beje, ir 2006m buvau nusipirkes nauja sviezia zx10r :)
>>>>>
>>>>> Varikliai panasus, tik prie max apsuku biski geriau lupa '08, bet prie
>>>>> zemu apsuku panasiai, nedaug silpniau pas '08
>>>>>
>>>>> On 2014.09.01 19:56, Kostian wrote:
>>>>>> gal mano geresnis buvo? :D d7f buvo, tavo naujesnis :) + cia tik benzo,
>>>>>> neiskaiciavau kiek is kelniu reikejo litru poto iskratyti :)))?
>>>>>>
>>>>>> realiai gal siek tiek aukstesnem pavarom vaziavau, negu tu?
>>>>>> nu nepretenduoju i Plado rekorda, reikia 'stretchintis', bet ne per
>>>>>> greit
>>>>>> :)
>>>>>> 1.27 buvo lygtais ar tai 1.268. bet as visai patenkintas rezultatu,
>>>>>> turint
>>>>>> omeny, kad cia siaip pora kartu nuvaziavau neprofesionaliai
>>>>>>
>>>>>> "YZF" <yzfasistrink@centras.lt> wrote in message
>>>>>> news:lslgq1$qj8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Jeigu tau zx10r ryjo kacergoje 10, tai labai letai vaziavai :) Man
>>>>>>> 2008
>>>>>>> zx10r ryjo 18l +
>>>>>>>
>>>>>>> Bet gryztant prie zx12r, sunkesnis motas su didesniu varikliu nori
>>>>>>> nenori
>>>>>>> rys ir 10-11 litru nieko tragisko. Ypac jeigu vien tik miestas.
>>>>>>>
>>>>>>> Bet katalizo tai nereikejo isimti...ir power commanderi reik
>>>>>>> det/reguliuoti vistiek. Jeigu mota ilgiau laikysi
>>>>>>>
>>>>>>> On 2014.08.15 01:00, Kostian wrote:
>>>>>>>> sveiki, koliegos,
>>>>>>>> jei turite - kiek jusu kuro sanaudos?
>>>>>>>>
>>>>>>>> pakeiciau duslintuva ir isemiau katalizatoriu, tai patingejau keisti
>>>>>>>> power
>>>>>>>> commanderi- mieste gaunasi 11 ltr/100 km. pagal mane siek tiek
>>>>>>>> daugoka,
>>>>>>>> nors
>>>>>>>> girdejau kad ji turi apetita. ar zaisti su power komanderiu (nors
>>>>>>>> taip
>>>>>>>> ir
>>>>>>>> taip reikes) ar cia normalu? (2007m zx10r nelabai spaudziant uzmiesty
>>>>>>>> valge
>>>>>>>> 5.5, spaudziant 6.5., mieste 7, o kaciargoj 10). nespejau pavazineti
>>>>>>>> su
>>>>>>>> stock, tai nzn ar cia pasekme mano pakeitimo.
>>>>>>>>
>>>>>>>> ar yra kas LT derina PC ar i Ryga reikia vaziuoti?
>>>>>>>> ar didelis skirtumas jei supusiu free flow racing kokio modelio
>>>>>>>> maps'a(akrapovic, micron ir t.t.? (pas mane sportiniai filtrai,
>>>>>>>> ispjautas
>>>>>>>> katalizas ir custom micronas nuo 09' zx10r), taigi nerasiu tokio
>>>>>>>> maps'o)?
>>>>>>>> aciu
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>
>