Tema: Re: kawa zx12r sanaudos
Autorius: Kostian
Data: 2014-09-01 19:56:47
gal mano geresnis buvo? :D d7f buvo, tavo naujesnis :) + cia tik benzo,
neiskaiciavau kiek is kelniu reikejo litru poto iskratyti :)))?

realiai gal siek tiek aukstesnem pavarom vaziavau, negu tu?
nu nepretenduoju i Plado rekorda, reikia 'stretchintis', bet ne per greit :)
1.27 buvo lygtais ar tai 1.268. bet as visai patenkintas rezultatu, turint
omeny, kad cia siaip pora kartu nuvaziavau neprofesionaliai