Tema: Re: kur nusipirkt sprandzinas?
Autorius: Icetom
Data: 2014-05-06 12:30:42
> kai pirkau leido vienos sakes salnykas,

ATHENA ir K-TECH gamintojų su NOK riebokšliais yra labai geri.

> viskas buvo sutvarkyta, pakeistas sakiu tepalas. dabar tiksliai nepamen
> koks numeris, bet kazkiek "kietesnis" nei pagal manuala, idant butu
> kietesne sake.

Mano nuoširdus patarimas: kreipkitės, kad ir į tą patį Bikeshop.lt (jie jau
turi sukaupę patirties su K-TECH pakabų, spyruoklių parinkimu) dėl
korektiško šakių spyruoklių parinkimo pagal SAVO kūno svorį. Manau, bus kur
kas rimtesnis teigiamas efektas, nei užsiimti tokiais "voo doo".