Tema: Re: Xiaomi sukciauja eilini karta
Autorius: PxYra
Data: 2019-01-13 01:30:54
foto daug dalyku ne vien reza ir yra dalyku kurie kakybei reiksmingesni nei
reza
o siaip tai siuolaikinius haj endus jau lygina su veidrodziais
paprastaisiais ir ne taip jau baisiai pralaimi telefonai veidrodziui
kas liecia filmavima tai kartais veidrodziai jau ir silpniau pasirodo nei
telefonai
man uztenka ir sisteminio sony nebrangaus kad pamatyciau kokybes skirtuma
telefonu nenaudai