Tema: Re: Kaip sprest tarptautinio komutavimo problemas?
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-06 19:52:58
On 2019-01-06 19:34, Invertuota panda wrote:
> Na zodziu bardakas. Per normalu civiliokiska Tele2 supporta zinoma nieko
> nepasieksi, "perduosim technikam" tuo ir baigiasi.

Spalio gal mėnesį sėdėjau kirpykloje, tai su viena moteriške bekalbant
kilo reikalas jai vieną nuorodą persiųst SMS. Pas mane Telia, pas ją
Tele2 ir fig vam, jau galvojau, gal mano telefonas sugedo :) Neina SMS
nors tu ką, kažkokį errorą meta. Nereikėjo ir jokių "roamingų" :)

Pasukau į Telia, sakau wtf? Man iškart pasiūlė pabandyti išsiųsti ne per
+370..., o 86.... Pabandžiau, nuėjo tik daina. Tai užregistravau
problemą, o kuo ten baigėsi, nežinau, nes kai siūlėsi paskambinti
pranešt rezultatus, pasakiau, jog neskambintų, nes kaip tik kitą dieną
planavau išskrist atostogų ir man buvo iki lemputės smsai į Tele2 :)

Tiek iki tol, tiek dabar jokių problemų su sms siuntimais nebuvo. Aš,
aišku, nesiaiškinu kas kokį tinklą naudoja, bet nemanau, jog mano
kontaktų tarpe visai Tele2 nėra. Nors... :)