Tema: Re: Samsung S9 nepavykes modelis europai?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-12-13 09:30:17
On 12/13/18 07:46, Trintukas wrote:

> Samsungo minusas daug papildomo ir nereikalingo softo, bet manau, kad
> galima ji issioperuoti.

As nusidizeiblinau ko nenaudoju, tipo ten visokie feisbukai ir pan, tai
su situo problemu nekyla.

Bent jau man is uzknisanciu yra 2 dalykai:

1. fizine man nx nereikalingo biksbio knoPke kuri nei blokuojasi nei
dizeiblinasi ar kitaip persiskiria. O juk toks geras daiktas butu....

2. "game tools". Vienintelis geimas kuri juzinu yra kortos ir man tie
"tools" su ju "optimizavimais" nx nereikalingi. Bet irgi labai patogiai
apacioj padeta knopke, kad kartkartem netycia pasispaudzia.

Ir dar LT mobiliem tinklam specifine problema su dual SIM: kadangi
lietuviai uz ilgalaiki roamingavima uzsienyje lupa papildomas baPkes tai
lietuviska kortele jungineju tik tada kai to reikia. Bet tam nera
numatytas joks shortkutas ar widgetas, tenka landziot i settingsus kas
pvz vaziuojant masina biski negerai. Gerai dar kad PIN'a atsimena.