Tema: Re: Ar yra čia Mi Max 3 useriu?
Autorius: Vytooks
Data: 2018-11-10 18:06:25
Kartoju, čia ne tox. Turiu porą suskilusių vaivorykštinių nuo pirmo
Max'o. Kaip minėjau, ten lipnus sluoksnis tik iš krašto. Tarp stiklų
susidaro tarpas, lygus šviesos bangos ilgiui, tai vadinasi interferencja.
Ištyrinėjau minėtąjį, ten matosi klijai, kaip labai plona dvipusė lipni
plėvelė per visą ekraną. Dėl to ir išjungtas ekranas daug juodesnis nei
vaivorykštinių