Tema: Re: Ar yra čia Mi Max 3 useriu?
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-10 17:45:09
On 2018-11-10 15:54, Vytook's wrote:
> Stiklai, kurie klijuojasi pagal perimetrą, duoda vaivorykštę dėl
> interferencijos. Aš pirkau tokį, kuris klijuojasi pagal visą paviršių,
> vaivorykštės nėra.
> https://www.aliexpress.com/item/Tempered-Glass-Xiaomi-Mi-Max-3-Screen-Protector-Xiaomi-Mi-Max3-Protective-Film-Glass-Xiaomi-Mi/32897891220.html

Tau tiesiog pasisekė. Man vaivorykštes paišė būtent tokio tipo ar net
lygiai tokie patys to paties gamintojo stiklai, nes matau tavo linke
foto, jog net įpakavimas ir servetėlės identiškos.

Priklijuodavau aš juos idealiai, nei dulkelės, nei oro burbuliuko
viduje, o kadangi jie dengdavo pilnai visą ekraną, tai net nesimatydavo,
jog stiklas uždėtas. Bet nesimatydavo tik kol nepažiūrėdavai iš šono
kampu, nes iškart matydavosi vaivorykštinis blynas centre. Ypač, tai
akis pjaudavo vakarais prieblandoje, tada jau tas blynas net iš priekio
žiūrint matydavosi.

Kadangi jie ten po eurą ar pusantro kainavo, tai iš kelių pardavėjų
skirtingais pavadinimais buvau nupirkęs, bet su visais tas pats. Reiškia
tai ne bugas, o fyčia :)