Tema: Re: Ar yra čia Mi Max 3 useriu?
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-10 14:25:52
On 2018-11-10 10:41, Vytook's wrote:
> Stiklas plius ausines per DHL 235€
> Global Version Xiaomi Mi Max 3 4GB RAM 64GB ROM Mobile Phone
>   Snapdragon 636 Octa Core  Full Screen 5500mAh  B4
>   B20
>   https://s.click.aliexpress.com/e/bcPv9FXK

Aš šitą ir įsimetęs į krepšį, tik be jokių ausinių, nes jos man
absoliučiai nereikalingos. Kaip ir stiklas. Reik tik Nilkin cover paimt
iškart, o stiklą vargiai ar naudosiu. Juolab, jog ten jis greičiausiai
lievas bus.

Kiek pigių stiklų iš ALI bandžiau, visi sukuria kažkokio spalvoto blyno
ekrano centre efektą. Žiauriai nervina. Vienam telefui buvau tris
skirtingus paėmęs, tai dėjau iš eilės visus, paskui visus iš eilės lupau
ir išmečiau :) Visa ši liūdna istorija sėkmingai baigėsi Amazone
nusipirkus matinę Mumbi plėvelę už 4 EUR :) Gaila šitam telefonui tokios
nėra.