Tema: Re: telefonu planai. konkurencija baigesi?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-10-13 09:48:04
On 10/12/18 22:42, nekas wrote:
> Nu ir per kur kitur tu gresi abonenta, kuris del 1 Eur per menesi taip
> viska susiskaiciuoja ir netingi tokius procesus sukti?

Tokiu nersianciu galimai mazuma, kitas tiesiog numos ranka ir sutiks su
pabrangimu nes tinges ieskot.

Ta pati pvz daro man draudimo kompanija. Kiekvienais metais pakelia
kaina, paskambini, pasikolioji ir vualia, kaina vel nusileidzia iki
buvusios.
Galetu dar ties manim pasizymet, kad "sitas yra shiknius" ir tokio
teatro nebedaryt. Sutaupytu sau pinigu ir man laiko.