Tema: Re: telefonu planai. konkurencija baigesi?
Autorius: etikmat
Data: 2018-10-13 08:29:21
ar uz parkavima susimokesi, ar prie baltarusijos sienos kam paskambinsi
neapsiziurejes, ar i uzsieni skambinsi... variantu daug. mano vienas
abonentas gan daznai pasidvigubindavo, pasitrigubindavo saskaita. bet tai
galima paciam kontruoliuot. priesingai nei pastovus didelis menesinis. o
tokiais veiksmais operatoriai krutina aptingusius vartotojus, gal kas
nejieskos variantu, ar neras gerai pasleptu.