Tema: Re: telefonu planai. konkurencija baigesi?
Autorius: Korke
Data: 2018-10-10 21:19:12
Savo istorija irgi rasiau, kai n metu tureta 100/1000/1GB uz 2.90
vienasaliskai panaikino, siulydami ar ne 300/neribota/2GB uz 5.50 su
12men sutartimi arba pasiuntimu eik kur nori.

As zmogus neisdidus, persimeciau i Ezi, kur 6men po 1GB duoda uz dyka,
tada atgal i Pildyka kur pirmus tris men duoda po 3, 2 ir 1GB/men berods
uz dyka. Pokalbius uz eura ar pora per men nusipirkdavau. Dabar vel
uzsiregistravau i Ezi grizt. Iskart skambutis, kur cia begat, bla bla
bla, turim ka pasiulyt... Sakau, max moku 3.5eur/men, pokalbiu 200-300
uztenka, sms gali buti px, ir ne maziau 1GB. Ka turit.
Tai iskart neriboti/neriboti/5GB uz 4eur/men , 12men sutartis. Tai
pasirasiau.

Jei kas norit toki ekskursa, persimetant i pildyk ir tada
uzsiregistruoti vos ne po poros dienu migracijai vel.
Beje, tas pats buvo ir kitam mano nr, kuris isvis jokios istorijos
abonento neturejo, buvo extra nr signalizacijoje, tada taip pat pameciau
ji tarp operatoriu, nes reikejo tik duomenu streamint muzikelei - tai
irgi lygiai toki pati pasiulyma gavo, kai pareiske nora migruoti is t2.