Tema: Re: telefonu planai. konkurencija baigesi?
Autorius: As Tu
Data: 2018-09-18 16:34:50
Kas pamenat Labas kontraktą irgi uždarė. Sako naikinam planus tipo poreikio
nebera, nors mane tenkino ir kaina ir kiekis.
Dabar moku 2 kartus daugiau įvertinus 50proc nuolaida kuri naikinasi po metu
su "pažadu", kad ją vėl pritaikys.
Irgi manau konkurencija baigėsi...
Skambutis į Latviją iš tinklo žymiai brangesnis, nei su rouming...

Gal žinot apps kuris prisijungtų prie kitos šalies ir leistų man imituoti
rouming būnant lietuvoje? Niša kas tuo užsiima... žmonėms daugiau
skambinantiems į kitas EU šalis.