Tema: Re: telefonu planai. konkurencija baigesi?
Autorius: Caponi
Data: 2018-09-18 15:58:41
Žiūrint kokie realūs poreikiai. Man vienam Telios numeriui už 150 min,
neribotas SMS ir 200MB pasiūlė 3 Eur griežtai pašnekėjus (tas pats tik
su 100MB pas Tele2 kainuoja viešai 2.90). Bitė prieš pusmetį kitam
numeriui davė neribotus pokalbius ir SMS bei, berods, 5GB už 6.50 (iš
pradžių šnekėjo apie 8.50, bet paklausus ar čia jau viskas ir galiu eit
pas konkurentus, kaina staiga nukrito dviem eurais :-)). Žodžiu, jokios
tvarkos ir jokio konkretumo šiais laikais nėra, t'sakant, kaip pasiseks....

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/