Tema: Re: Kaip ten su tuo VoLTE veikimu?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-09-13 20:29:02
On 9/10/18 20:10, bat0nas wrote:
> Kaip suprantu, mintis tokia: kalbi telefonu ir gali naršyti internetą.

VoLTE mintis voiso perdavimas per LTE naudojantis IP transportu.
Skirtingai nuo UMTS/GSM kur voisas transportuojamas per ju custom
protokolus.
Paralelinis narsymas buvo galimas jau su 3G/UMTS atsiradimu2.

> Mano atveju (Telia + Note 9) VoLTE veikia taip:
>
> - 50% internetas visai neveikia (signalo stiprupo pagaliukai yra, tačiau
> nėra jokių 4G, LTE, E raidelių)
 >
> - 50% persijungia iš LTE/4G į H ir veikia

Tai gal jis visai nenaudoja to VoLTE? Ka settingsuose sako mobile
network status tuo metu kai telefonuoji?

> Koks teisingas veikimas?
> Nuo ko priklauso, kad pusę atvejų nėra interneto visai

Nu tai gal jis ten skambucio metu i koki GSM isgriuna?
Isijunk ta statusa, paziurek ka rodo, tada paskambink i telefona ir
ziurek ar keiciasi.