Tema: Re: Xiaomi Mi A2 Lite
Autorius: ttt
Data: 2018-09-05 22:49:33
https://pigu.lt/lt/foto-gsm-mp3/mobilieji-telefonai/telefonas-xiaomi-redmi-note-5-464-gb-dual?id=22671495

Kaip suprantu čia yra tas "teisingas" Redmi Note 5 variantas, nes ten
žemesniame poste buvo diskusija apie tai :) Nors aprašymas ir skurdus čia,
bet bent pagal procesorių ir kad priekinė kamera 13 Mpx galima
indentifikuoti kad čia "teisingasis"? Dar gal pagal kodą:
REDMINOTE564GBBLACK

"Bronco"  parašė naujienų news:pmmtua$j8v$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-09-05 00:21, ttt wrote:
> Įdomu tokiu atveju - ta 4000 mAh baterija smarkiai  greičiau sėda
> didesniame ir spartesniame Redmi Note 5, lyginant su tuo A2 Lite ?

Pagal mano matytus testus Xiaomi geriau optimizuoja energijos
sunaudojimą savo telefonuose su MIUI, nei su "pliku" Androidu, todėl
spėčiau, jog Note 5 ir A2 lite finale gali labai panašiai laike tempti
baterijas. IMHO.