Tema: Re: Meizu M16
Autorius: PxYra
Data: 2018-08-23 18:42:40
sito nezinau, be labai daug matau zmoniu naudojanciu telefona kaip oysteri
is ko speju kad telefonu tikrai ne vien zumzungai papuola
padaryta tai paprastai ...oysteris priristas pagal numeriuka (oysterio) prie
banko korteles ir priregistruotas, fizinis oysteris guli stalciuje
nenaudojamas, viskas pasidaro per oyster akounta