Tema: Re: GSM dazniu klausimas
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-08-14 09:02:11
On 8/14/18 07:37, bigT wrote:
> Tada vel nieko nesuprantu
>
> Galima tada gauti konkreciai UMTS daznius UP ir DOWN 900Mhz?
> Nes pagal pateiktoje skaiciuokleje ka mobilka rodo, gaunu EGSM.

Tai tas dazniu diapazonas taip ir vadinasi, tik ten ne GSM, o UMTS.
Provaideriai jau senai uzsiima refarmingu, t.y. seni GSM dazniai
naudojami modernesniam UMTS, o UMTS jau pasitaiko refarmina i LTE.

https://en.wikipedia.org/wiki/UMTS_frequency_bands

> Mano irenginys mieste ant 900mhz veikia, uzmiestyje su 8dBi antena - ne,
> todel ir bandau suprasti kokie tiksliai dazniai reikalingi.
> Su LTE 800Mhz uzmiestyje viskas aisku ir viskas veikia (modemas su antena).
> Jei ka ,tai konkreciai kalba eina apie GSM/UMTS repeater'i
> https://www.aliexpress.com/item/Lintratek-Powerful-GSM-Repeater-900MHz-LCD-Display-GSM-Cellular-Signal-Booster-UMTS-900MHz-Mini-Phone-Amplifier/32795261509.html

Cia tai xzn ka ir kaip ten tie kinieciai boostina. Gal jie UMTS tik del
grozio irase? ;) Palaikomi dazniai tai nevisiskai atitinka wikipedijos.

Siaip tai eik ziurek pas RRT ar pas savo provaideri kokius daznius jie
ten vartoja:
https://www.rrt.lt/radijo-spektras/radijo-dazniu-valdymas/dazniu-lentele-ir-naudojimo-planas/