Tema: Re: ragelis iki 300 eur
Autorius: [mikro]
Data: 2018-08-06 19:28:52
na cia jau iprocio ir skonio reikalas kaip browsint. viskas ten normaliai su
5.5+ ekranu. gi nekalbam apie visokius iphone se. va ten tai sato mazo:)
kartais po ranka didesnio device'o ir nera, kaip tik telefonas kiseneje o
atlikti su juo reikia daug ka:)

"Caponi"  wrote in message news:pk9s6q$5m7$1@trimpas.omnitel.net...

Principe sutinku, tik va browsinimas su telefonu, mano galva, nei kiek
ne mažesnis sadomazo, nei custom ROM'o susidėjimas nusipirkus telefoną.
Nu nemoku aš dirbt su tais miniatiūriniais ekraniukais - kažką extra
atveju pažiūrėt OK, bet jei reikia rimčiau, tai tik kompas su minimum
15" FHD ekranu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/