Tema: Re: ragelis iki 300 eur
Autorius: Bronco
Data: 2018-08-06 17:55:34
On 2018-08-06 15:26, 4r wrote:
> o pas tave Note 5?

Note 5 rankose neturėjau, bet norom nenorom prisižiūrėjau jo sulyginimo
review su kitais aparatais, nes labai jau jis paskutinį pusmetį
populiarus buvo.

> kaip kameros kokybė? ar ant MIUI veikia visos google programėlės?
> kiek laiko baterija?

Jo kamera buvo iki šiol geriausia ŠIOJE KAINŲ KATEGORIJOJE. Dabar ją
pagal parametrus aplenkė Mi A2. Taip, Mi A2 brangesnis truputį, bet ten
geresnis chipsetas ir geresnė kamera, o tai yra aktualiausi dalykai
daugumai žmonių.

Kadangi pas Note 5 baterija 4000 mAh, tai jis ir laiko atitinkamai. Dar
ilgiau už jį laiko Mi Max'ai 2/3.

Lyginant šiuos du aparatus vaidzelis būtų maždaug toks: jei sugebėtum
kažkaip Mi A2 nusodinti iki 0% per dieną, tai Note 5 tokiu atveju dar
turėtų kokių 13-17% įkrovos. Gal tai ir išgelbėtų kažkokiais teoriniais
atvejais, bet žmogui, kuriam dienai nepakanka 3000 mAh, garantuotai
dviem dienoms 4000 mAh nepakaks, todėl abiem atvejais vakare telefoną
kabinsi ant įkroviklio.

Žodžiu, savo tel. naudojimo ypatumus pats geriausiai ir žinai, tai ir
spręsk pats. Taip kaip aš naudoju, tai man ir 2600 mAh dienai pakanka,
vakare lieka kokių 20-30% įkrovos. Na o jei žaisi žaidimus, tai 4000 mAh
pas Note 5 gal ir geras bonusas būtų, jei ne chipsetų skirtumai Mi A2
naudai...