Tema: Re: ragelis iki 300 eur
Autorius: Caponi
Data: 2018-08-06 15:25:22
Tai pats galvok, skirtumai kaip ir akivaizdūs - Note 5 pliusas baterija,
kaina ir SD kortelė, A2 - kamera ir CPU. Plikas Androidas ar MIUI jau
pagal skonį.

Man asmeniškai CPU ir 625'to pakanka, kamera visiškai px, MIUI kaip
minimum netrukdo, nes kasdien aš jo net nematau (visuose mano
Androidiniuose devaisuose sukasi Nova launcheris), baterija yra pirmas
parametras, į kurį žiūriu, taip kad tokio pasirinkimo atveju aš imčiau
Note 5 negalvodamas. Kaina gaunasi kaip malonus bonusas :-)
Bet kiekvienam savo...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/