Tema: Re: kurį xiaomi imti?
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-26 16:08:37
On 2018-07-26 13:30, Vytook's wrote:
> O jeigu palaukti kol amazone pasirodys? Ir garantija normali ir
> atsiuntimas greitas ir muitų nėra

Aš šitą variantą norėjau siūlyti, bet susilaikiau, nes kainos gana
aukštos ir tikrai viršija mano minėtą +20EUR kainą už garantijas.

Pažiūrėk amazon.es, pats pamatysi. Ispanijoje Xiaomi oficialiai
parduodami, ten kaip tik praeitą savaitę ir buvo pristatyti Mi A2 ir A2
lite, bet kainos galėtų būti geresnės. Plius dažniausiai į Lietuvą
amazon.es tiesiogiai nesiunčia, reiktų dar ir per tarpininkus siųsti. Iš
Ali su DHL Tax free ir pigiau ir gal net greičiau gausis. IMHO.