Tema: Re: Mi Max 3 naujienos
Autorius: Vytooks
Data: 2018-07-26 13:43:35
o tu paskaityk 4pda Mi Max 3 šaką, ten moterų gal 10 %
ir dar, praktiškai VISI, kurie ilgiau pabūna su "lopeta", vėliau vienu
balsu rėkia, kad nei už jokius pinigus negrįš prie mažesnių ekranų
Man tai svarbu tik kad į marškinių kišėnę tilptų (iki 12 cm pločio), nu
bet vis tiek 7" jau riba, gelbėja tik dešrelių formatas.