Tema: Re: android auto xiaomi note 4
Autorius: Julius3
Data: 2018-07-08 21:33:14
Jokių SIM kortelių netraukiau.
Suinstalaviau berods TurboVPN.
Išvaliau Google Play programos duomenis.
Prisijungiau su VPN prie UK.
Per Google Play suinstaliavau Android Auto
Tada išvaliau iš naujo duomenis ir prisijungiau jau be VPN'o.
Metai laiko kaip naujinasi, išinstaliavus prie library rodo, ir leidžia vėl
suinstaliuot.

Julius

"Saulius"  wrote in message

Julius3 <aaa@aaa.lt> wrote:
> Ar tikrai del irenginio neveikia? Nes Android Auto Lietuvoj
>  oficialiai neveikia ir neleidzia instaliuot.
> Instaliavau su VPN (pries tai reikia Google Play duomenis isvalyt
>  telefone).
> Naujinasi ir veikia su LG G5 ir Motorola G5 Plus masina Opel Zafira.

  Sveiki,

  Pasirodo, mano atveju gavosi ne taip ir sudėtinga pagal
https://forum.xda-developers.com/android-auto/android-auto-general/android-auto-item-isnt-available-country-t3564362
.. Prijungiau telefoną per namų WiFi, parsipūčiau naujausią versiją iš
https://www.androidapksfree.com/apk/android-auto-latest-apk-download/download/
ir ją suinstaliavau paprasčiausiai spragtelėjęs ant .APK “ES File
exploreryje”. Tada atsakiau kelis klausimus, ir pradėjo veikti. Aišku,
pajungus prie mašinos, teko pakartotinai atsakyti į klausimus. Bet finale
viskas pasijungė (Google maps, Spotify).

  Kas labiausiai nudžiugino, kad vietoje google maps galima naudoti ir
waze. Tik adresus geriau į jį iš anksto susivesti į favoritus, nes jo balso
komandos “silpnokos”.

Aišku yra kas skundžiasi, jog neveikia. Tada yra “kroootesnė” instrukcija
su FakeGPS ir VyprVPN ir visokiais SIM kotrelių traukimais:
https://forum.xda-developers.com/android-auto/android-auto-general/country-availability-android-auto-t3172663
.. Mano atveju (Pixel’is su Audi) pakako pirmosios.

  Tikriausiai, iki pirmo update. Bet jei po jo pakaks pakartoti tą pačią
seką, tai nelabai didelė bėda. ;-) Tiesa, yra rekomendacijų, kad turint
root’ą ir Titanium backup, konkretiems apps’ams update’us galima
uždrausti...

  Saulius