Tema: Re: android auto xiaomi note 4
Autorius: Saulius
Data: 2018-07-08 15:35:03
Julius3 <aaa@aaa.lt> wrote:
> Ar tikrai del irenginio neveikia? Nes Android Auto Lietuvoj
>  oficialiai neveikia ir neleidzia instaliuot.
> Instaliavau su VPN (pries tai reikia Google Play duomenis isvalyt
>  telefone).
> Naujinasi ir veikia su LG G5 ir Motorola G5 Plus masina Opel Zafira.

  Sveiki,

  Pasirodo, mano atveju gavosi ne taip ir sudėtinga pagal
https://forum.xda-developers.com/android-auto/android-auto-general/android-auto-item-isnt-available-country-t3564362
.. Prijungiau telefoną per namų WiFi, parsipūčiau naujausią versiją iš
https://www.androidapksfree.com/apk/android-auto-latest-apk-download/download/
ir ją suinstaliavau paprasčiausiai spragtelėjęs ant .APK “ES File
exploreryje”. Tada atsakiau kelis klausimus, ir pradėjo veikti. Aišku,
pajungus prie mašinos, teko pakartotinai atsakyti į klausimus. Bet finale
viskas pasijungė (Google maps, Spotify).

  Kas labiausiai nudžiugino, kad vietoje google maps galima naudoti ir
waze. Tik adresus geriau į jį iš anksto susivesti į favoritus, nes jo balso
komandos “silpnokos”.

 Aišku yra kas skundžiasi, jog neveikia. Tada yra “kroootesnė” instrukcija
su FakeGPS ir VyprVPN ir visokiais SIM kotrelių traukimais:
https://forum.xda-developers.com/android-auto/android-auto-general/country-availability-android-auto-t3172663
.. Mano atveju (Pixel’is su Audi) pakako pirmosios.

  Tikriausiai, iki pirmo update. Bet jei po jo pakaks pakartoti tą pačią
seką, tai nelabai didelė bėda. ;-) Tiesa, yra rekomendacijų, kad turint
root’ą ir Titanium backup, konkretiems apps’ams update’us galima
uždrausti...

  Saulius