Tema: Re: Moto Z3 Play
Autorius: shadow
Data: 2018-07-02 11:22:02
Taip, skaiciau idemiai, todel ir logikos nerandu. Kas del karstos
 naujienos ir uzkeltos kainos, tai is patirties galiu pasakuti-
 per ta pusmeti, kol ims kristi kaina atsiras aibe nauju bei
 geresniu aparatu. Bo sita rinka kinta sviesos greiciu. O pagal
 palyginimo korektiskuma, tai anot taves gaunasi, kad pernykstis
 mersas (nenaudotas) yra blogiau uz siumete lada, nors kainuoja
 vienodai

--
shadow