Tema: Re: Moto Z3 Play
Autorius: Bronco
Data: 2018-06-29 22:45:38
On 2018-06-29 22:16, shadow wrote:
>     nu nzn...
> https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9003&idPhone2=8912
> Pernykstis modelis ir tai visa kuo lenkia (isskyrus fingrprinta).

Čia apie kokį pernykštį kalbi? Moto Z2 Play? Jis tikrai niekuo nelenkia
Z3 Play. Absoliučiai niekuo.

> Uz ta
> pacia kaina, beje.
> O imdamas 5tuka, kuris tp viskuo lenkia moto, dar ir sutaupytum :)

Tai dabar kalbų nėra, jog šiuo momentu jo pirkti nėra prasmės, nes vyks
kurį laiką "grietinėlės graibymo" procesas, kai jį brangiai pirks Moto
ir Moto Mods entuziastai. O po kelių mėnesių jis kainuos kokius 299 EUR,
o po pusmečio jau galėsi pagaut ir dar geresnėmis kainomis.

Pvz. Moto Z2 Play aš prieš daugiau nei pusmetį esu ne kartą pagavęs už
239 EUR, įskaitant, jog tai buvo komplektas su JBL Soundbooster 2 modu.

Šiaip, motoroleriai ir LG pasižymi tuo, jog jų topiniai ir vidutinio
segmento modeliai gana gerai ir greitai atpinga. Tą patį topinį Moto Z2
Force esu pagavęs už 315 EUR visai neseniai.