Tema: Re: oho oppo !
Autorius: Bronco
Data: 2018-06-25 01:31:06
On 2018-06-24 07:21, Invertuota panda wrote:
> Ai, gal nereikia dramatizuot. As ir su pirstu davikliais esu nustates,
> kad rakintu gal po kokiu 5 sekundziu - pilnai pakanka tokiems
> netiketiems uzsirakinimams ir realiai nemazina saugumo. Jei pats
> uzrakini power knopke, tai uzsirakina iskart.

Kur aš dramatizuoju? Sakau, jog mažiau patogu ir tiek. Pvz. aš savo
telefą užrakinu ir atrakinu su tuo pačiu fingerprintu. Viskas vyksta
žaibiškai ir jokių užsirakinimo užlaikymų net nereikia nustatyti.

Jau mačiau vieną video, kur pabandytas iPhone X ir oppo Find X
atrakinimo greičio palyginimas. Ir, oppo tai atlieka geriausiu atveju
per tiek pat laiko, kaip iphone x, o kartais lėčiau. Aišku, gal dar
patiunins softą, bet kad jis praranda ženkliai laiko dėl landžiojančių
iš korpuso daviklių, tai faktas.

Na o bet tačiau, jei jis kainuotų 500-700 EUR, gal ir norm tada būtų,
bet kadangi jie planuoja jį paleisti lygiai vienodai su iPhone X kaina,
t.y. 999 EUR, tai šitas atsirakinimo netobulumas jam gali rimtai koją
pakišti.

IMHO, bet pagailėjo sumontuoti fingerprintą bent ant šoninio mygtuko ar
briaunos ir tai jiems tikrai atsirūgs. Nes su ta važinėjančia kamera
smagu pasibovyti dienelę kitą, bet po savaitės visa tai garantuotai nusibos.