Tema: Re: oho oppo !
Autorius: Bronco
Data: 2018-06-24 00:57:17
On 2018-06-23 20:17, Invertuota panda wrote:
> o tas isvazinejantis liezuvis tegu buna koNpromisas visiems tiems
> selfiams. Jei jau be selfiu kameros niekaip.

Išlendanti selfių kamera tikrai geras kompromisas būtų, ypač tiems,
kurie iš viso selfių negamina :) Aš tik UŽ tokį variantą.

Bet, deja, šiuo atveju išlenda ne vien kamera, o visas telefono viršus
išvažiuoja. O tai jau rimtas dizaino trūkumas. Bent jau jis nepatiks
daugumai žmonių, kurie savo brangius žaislus linkę supakuoti į
įvairiausius dėklus. Šiuo atveju joks normalus TPU dėklas atrodo
neįmanomas. Arba jis saugos ne visą telefono briaunų perimetrą.