Tema: Re: bitė dalino gerus planus
Autorius: Korke
Data: 2018-06-18 23:18:29
Jei telpa i tuos 4GB/men, kardinaliu naudojimosi pokyciu neplanuoja,
veikia visur kur buna ok, tai nesukt plauciu ir neuzsiiminet nesamonem
sakyciau.

Man GB prireikia tik vasara miske muzikele streaminant, ir butu ziauriai
nekazka, jei turedamas, kad ir 20GB, ten trauktu tik koks edge ar 3g :).
Nes kasdieniniam naudojimui 1GB/men pakanka.

as ant pastovaus numerio irgi noreciau tureti koki 1-2GB/men, bet i
menesi daugiau 3eur man moketi nestovi. O moket po 6-8eur/men, uz 4, 6
ar kiek ten GB, man neaktualu ir tiek. Kadangi aparatas dvisim'is, tai i
antra isidedu kaskart tai akimirkai pigiausia is prekybcentrio su
daugiausia GB ir viskas...paskutini kart ezys su 6GB uz 2.30 nupirktas
(kuri per 2 men isnaudoti reikia)