Tema: Re: bitė dalino gerus planus
Autorius: Stork
Data: 2018-06-18 11:43:24
Man tai nieko nereiskia-nes as turiu darbini Nr. ir nesuku galvos.
O del to perejimo ant tiek ar tiek GB, neesme. Tiesiog neturi pigaus plano
pasiulyt seniems klientams-vo kur marketingas- "nuo šiol imsim po daug" :-)
O tu gigabaitu nezinau ka su tel reikia daryt kad ju tiek isnaudot??? As
renkuos kompa ir TV ekrana...

"Exx"  parašė naujienų news:pg7k6e$eam$1@trimpas.omnitel.net...